~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, September 1, 2012

..ceritera merdeka..

Salam 1  Malaysia..

Eh.. Selamat hari merdekaraya untuk semua penduduk di Malaysia.. Hehe gedik je an wish xcenggituh.. Budget artis le.. Huhuhu aptb!! Oh ya.. Gmbr takde kna mengena dgn ini cerita.. Bnyk aku nk crita.. Lama xhupdate kan.. Hehe

Bunyi konsert telah matikan lamunan tido aku yg best.. Haihhhhh ad konsert ke hape blkg umah aku.. Bile aku tanya apak aku slmb je dia suwoh pdm kan radio.. Aku pun secara jujur pegi la.. Dtg dpn wat muke muncung 18.."mana ada.. Ayah tipu.." "Sape suruh percaya.." smbil senyum2 kt aku.. Haiiihhhh la ayah.. Sabo je la.. Dah taw perangai aku camne pon sanggup kenakan aku.. Tapi sweet okay.. Haha

Okay.. Ni cte laen.. Smlm blk dr kl.. Ati beria2 soh naek train ke ampang tu.. Aku pun ikotlah.. Padahal da taw train tu ke ampang.. Haihhh aptb.. Smpai kat chan sao lin.. Turunla kan.. Aku nk g BTS.. Turun2 je adalah sorang pompuan ni gedik2 smbil nak nanges sbb tlepas train awal nk ke BTS.. Dalam ati aku.. "aku hempox gak budak ni kang..mengada2 cam celaka awatnya.."

Public kot.. Haihhhh sabar.. Angkat kaki bla.. Stlh menunggu beberapa menet.. Dtglah train.. Syukur.. Harap2 smpai.. Tiket xbli lg ni.. Huhuhu skali dgr bunyi bising.. Awatnya.. Ada org kawen ka dlm train tu???sorak n tepok bagai.. Skli xdak.. Tetibe dlm hati terpikir.. Kalu la train ni ada perasaan sure da malu n muke da merah.. Haha ape yg aku ngarotkan ni?? Kikiki

Ghope2nya.. Train kosong dtg jmpt kiteorg.. Pdnlah harok bgai.. Aku yg ada kat situ pun senyum2 kamben la kan.. Kikiki xsangka camtu skali.. Kalu aku x naek train ke ampang tu.. Sure stuck la kan kt masjed jamek lagi.. Huhu syukur ya allah.. Terima kasih.. Love you allah..

Ermm pehal lak umah blkg ni buka lgu pengantin bru?? Haihhhh sentap mak nak!! Haihhh iron baju lagi bagos.. Jak g nak g wedding nuri.. Tunggu si muncet amek.. Haha dia bkn btl kdg2.. Ikot suke dia je.. Aku pesan bkn nk ikot kdg2.. Haihhh sbr je la dpt si pusar dua nih.. Degel!! Haha law dia bca naya aku.. Hahaha jgn mrh2 ye.. Iheartyoulasimuncetsyg.. Kbai..arios..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: