~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, May 31, 2011

..tired + bored..



salam 1 Malaysia..

waa.. sambil lepak2 pas ngemas umah, aku layan lagu nih jap.. tenang la plaks.. huhu walaupun ada hingar bingar dari umah nih.. macam2 sore aku dengar.. hehe nak wat camne.. camnih la bile dah ada anak ramai.. perghhh camne la aku ada anak ramai nanti kan.. wishlist mmg nak anak ramai.. haha yang nih pun dah pening2.. waw!! seb bek la kakak2 and abg2 nya sudi membantu.. sudi ke?? kena paksa dgn aku adalah.. haha kesian dia kan.. haha

sekarang mak dia dah balik.. haha bagos.. senyap sket!! yang pasti, budak2 nih lagi takotkan aku dari mak derang.. haha ganaz tak aku?? hahaha sure garang kan?? law aku garang sekali pun derang tetap ngendeng kat aku.. adehh penat pun ada.. dah lepas maen pastu ngendeng2 kat aku.. melekat2.. eeeee.. ase nak cepok jew kan.. haha

k la.. nak maen game jap.. bosan tahap dewa dah nih.. haha papai!!

2 comments:

♥ Erin ♥ said...

hahha , blog walking here . muka ko yang mmg garangggg . huhuhu . x sabar nak kawen ke ? huargghh aku pun :P

qaseh qist said...

haha sket lebih kurang la.. member2 kl cakap.. leks la.. kawen umo 30.. member2 kg ckp.. bile nak kawen.. umur dah bertambah.. malu taw!