~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, May 25, 2011

..cinta luka..



Di hamparan kasih ini, aku melewati detik demi detik dengan hiba..
Rasa kesal yang menyelubungi diri tak pernah hilang..
Cinta yang aku dambarkan kini hilang..
Dimana silapnya?
Terdiam aku seketika..
Mencari jawapan yang berlegar di minda..
Mampukah ku ketemuinya??
Sesalku xkan tiada sudahnya..
Hanya kerana aku seorang yang tamak..
Hanya kerana aku membiarkan dia menanunggu..
Hanya kerana aku tidak memberikan sebarang clue..
Hanya kerana aku sering tercari yang lebih sempurna..
Hanya kerana aku mencari dan dan biarkan hati aku sepi..
Menyendiri untuk kesekian kalinya..
Mencari arah untuk kukuh berdiri..
Tatkala aku lemah, rapuh untuk berdiri..
Ku sematkan rasa cinta yang pernah ada untuk kekuatan diri..
Agar bisa aku berdiri walau tidak seteguh kasih yang suci..
Tuhan..
Andai ini ketentuanmu..
Aku bermohon..
Seandainya cinta itu bukan milikku..
Tetapkan cintaku hanya padaMu..
Andai kasih itu bukan takdirku..
Biarlah kasih ini ku tetapkan hanya untukMu..


No comments: