~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, May 22, 2011

..morning sunshine..


Salam 1 Malaysia..

hehe Good Morning Sunshine.. hehe ape ke pelik ucapan aku kan.. ekeke tak kesah la, yang penting aku wish selamat pagi kat u'olss.. sebelum memulakan operasi kat umah, aku dengan rela hatinya menghapdate blog aku.. lalala~ waaaa.. banyak keja rumah kena buat.. hope aku dapat tunaikanlah hasrat murni aku nih.. ekeke

berbekalkan seorang baby comel yang dah tedo nih, aku harap aku mampu cleankan rumah nih.. cewahhh ayat nak poyo!! haha dah kata dok sorang, idea tok mengarot mmg banyak lah kan.. huhu operasi ape nak buat eh? okay! basoh kaen, lipat toto, sapu sampah, lipat kaen sket, kemas bilik anak buah aku sket, sidai baju and maen cityville.. aku harap, aku dapat wat semua skali sementara baby comel nih x bangun.. kang dia dah bangun payah lak aku.. sure nak hadap dia jew.. ekeke tapi xpe.. seb bek dia comel! nanti aku hupdate dia punye picture okay! hehe

okay! operasi bermula dalam masa 15 minit lgi? 15 minit? haha op kos la kan.. hehe amek mood dlu.. haha camne la law dah kawen nanti pastu laki balik umah bersepah2.. semua kena bebel.. haha hokay lah! maw mulakan operasi! cayok2.. hehe

jaga diri ya kawan2.. k bai!

No comments: