~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, April 4, 2011

..terbaek dari ladang..



Oke hai.. Salam 1 Malaysia..

Dah lama x aku x mencarot2 kat sini.. memandangkan aku bz yang teramat sangat dan kemalasan yang berganda2, aku biarkan blog aku sunyi tanpa khabar.. huhu tadi pgi, aku ada presentation utk Professional Communication 2.. waw.. aku sangkakan tak de kena present.. skali kena present and ada judges kot skali.. mmg terpinga2 la sebab aku leh lepak2 p makan2.. huhu kelakar bukan.. sekali balik kena tanya.. mmg la pending yang teramat sangat.. haha xprepare ape2 pun.. huhu dah sudah miss kim tanya lak.. lagi la aku xreti nk xplain.. tah cam ne aku leh jadi lembap sangat nih aku pun xtaw.. huhu

pastu ptg ada present fyp1.. pergh.. memang terbaek la.. kena berdas2 gak la kan.. sape soh wat research xhabes.. haha naseblah badan.. sian kat diri sendiri.. nih la hikmah bile wat sorang2.. haha tahniah tuk diri sendri.. haha

lepak2 sambil fikiran melayang2.. aku xtahu knp dengan aku nih.. ase cam pelik.. ase cam sesuatu kuar dari aku n aku ase cam lost.. diam tuk beberapa jam selepas fyp.. pelik kan.. haha bile rasa pelik tu kuar baru lah aku oke sket.. malas nak blik sorang2.. tunggu house mate aku.. on9 kejap.. dah xlarat, sampai tutup2 mata, tertedo sambil on9.. haha padahal tmpat yang aku dok tu tmpat org kulu-kilir.. haha terbaek lagi!!

bile sampai umah ingatkan nak tedo la puas2 memandangkan pale aku dah berat sangat2 kan.. skli ngah syok2 mimpi terasa panas.. ah, xdak elektrik pulak.. knp kah?? aisehhh.. amek keputusan p mandi.. huhu bestnye.. terasa segar gile.. bile ngah syampoo.. sandar kat dinding.. fuhhhhhhhh.. tetibe ase sesuatu yang geli turun kat leher.. pelik gak.. bile buke mata baru tersedar, aku dalam bilik air rupenye.. haha!! gile kepenatan kan!! tahniah utk diri sendiri lagi sbb anda selekeh!! seb bek bilik mandi xsama dgn toilet! yey! haha

bile dah mandi, maghrib pun sampai.. tak mungkinlah nak tedo kan.. sekarang tiba la masa nak solat.. huhu oke, bai!

No comments: