~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, April 11, 2011

..pagi yang indah..





Salam 1 Malaysia..

Sekarang dah pagi.. pagi2 nih la aku akan mengarot benda yang bukan2.. sementara nak tunggu azan subuh berkumandang kan.. jadi, ape salahnye aku mencoretkan sepatah dua luahan dari hati kecilku ini.. haha macam hampeh! 0ke.. lupekan!

dah siap keja sekolah aku pun dengar la lagu.. rendu setengah mati! waw! mendayu kot.. ase cam tetibe ada perasaan yang menggetarkan hati aku.. pikir2 balik tak taw ape kah ia! haha tapi bile layan dan layan dan layan lagu tuh, best gak kan.. menceritakan betapa rendunye dia pada kekasih dia.. auw!! kekasih tu.. ase tak muak lak aaku dengar lagu tue.. easy listening pun.. hehe

jantung aku tak usah tanya lah kan cam ne berdegup.. tak keruan lah kan.. tambah2 bile dengar "heartbeat".. perghhh ase cam aku plak yang bercinta dalam tue.. rasa nak bercinta tu meluap2.. hilang akal ke ape aku nih.. tak pernah pulak la aku jadi semereng macam nih.. haha mungin sebab aku tulis nih pagi kot.. tu yang aku cam ala2 teeeeeeettttt.. xleh sebut.. lalalalala~

okelah.. saje nak luahkan ape yang aku rasa tak seberapa nih kan.. hehe dah oke sket.. hehe mari mengedit slide! hoyeahhhhh papai.. and morning everyone.. :)




No comments: