~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, December 27, 2008

saket hati~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum pembuka bicara..

huh.. aku nak tulis menda lain.. laen yang aku nak tulis.. ari nih ati aku seket + sedey + menci = menci sangat2... yelah.. mana xnye... aku bengangla... janji dgn owang lain pastu aleh2 dia leh kuar dengan owang laen plaks.. menci~~!! menci~~!! even sebagai scandal bukan kekasih pun tapi dia dah janji dengan aku....

mencila.. aku penat settingkan tarikh n masa yg sesuai.. dia leh plaks spoilkan semua tuh... memang aku marah la.. sape yg xmarah.. banyak kali aku ajak kuar tp xda transport.. bile ada transport dia leh plaks spoilkan keadaan.. memang marah la aku...

dia xckp pun xjadi.. aleh2 kata jgn msg n jgn call.. huh.. buduh~~!!! saket ati aku~~!!! aku harap sangat2 bukan dia tuan empunya tulang rusuk nih.. aku saket ati~~!!! menyampah~~!!!!!!!! mcm ne aku nk lepaskan kemarahan aku nih???? aku menci... uwa uwa uwa... sedeynye ari nih... knp diuji sedemikian rupe?? ;_(( knp?? sedihnye xterkata.. sob sob sob.. dahla.. malas nak pk dah.. malas nak amek taw sape tuan empunya tulang rusuk nih.. xnak pk dah... menyakitkan ati je.. semua sama je.. menyakitkan dan disaketkan~!! huh~!!

sekian, wassalam..



note : knp aku mrh sngt dia eh?? peliknye.. hehe aku dah malas nak pk pasal dia.. bye2 scandalku..

No comments: