~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, October 24, 2011


Untuk sekian kalinya, rasa rindu itu hadir membengkakkan hati..
Untuk sekian kalinya juga, kunci hati telah ditemui..
Malangnya, insan itu hanya tahu membuka tapi tak mahu memasuki..
Tidak mahu menyanyangi..
Tidak mahu menyintai..
Tidak mahu mengasihani..
Aku seorang wanita..
Punyai penuh rasa cinta dihati..
Penuh rasa kasih menyelubungi diri..
Penuh rasa sayang untuk memberi..
Kamu..
Ketahuilah,
Kamu telah ketemui kunci itu..
Kamu telah pernah membukanya untuk aku..
Mengapa pernah pergi setelah memilikinya?
Ingin ku jerit padamu, sabarlah menanti..
Tapi semuanya tersekat menahan luka dihati..
Telah ku katakan, aku akan menanti..
Maka, itu adalah satu janji..
Janji hati untuk kamu yang disayangi..
Pintaku pada Ilahi..
Sayangi aku sebelum aku pergi..
Cintai aku setiap hari..
Kasihi aku untuk abadi..

No comments: