~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, October 24, 2011

..tentang dia..



Seketika dengannya, aku tenang..
Seketika dengannya, aku leka..
Seketika dengannya, aku gembira..
Seketika dengannya, aku terdiam..
Kerana aku terfikir,
Bilakah aku akan dapat bersama dengannya seperti begini..
Menghabiskan masa dengan bersama meyulam cinta dan rindu..
Nikmat yang sukar ku perolehi dan kejap ia pergi..
Terdiam aku seketika..
Mata luas terbuka hati bergetar..
Hancur luluh hatiku bila aku tak perolehi nikmat itu yang tuhan berikan pada aku lagi..
Termenung aku seketika..
Mampukah aku perolehinya bila bersama yang lain?
Tuhan,
Aku tenang bersamanya..
Aku bahagia bersamanya..
Jiwa ini leka dengannya..
Melihat senyuman dan wajahnya buatkan aku lupa..
Lupa pada persekitaran..
Lupa tentang ape tujuanku yang sebenar..
Indahnya perasaan itu.. dan aku mahu lagi!
Berikan aku Tuhan..
Supaya hidup ini tenang..
Hidup ini gembira..
TAPI..
Semua itu hanya seketika..
Semua itu hanya ilusi..
Hanya rasa untuk mengisi kekosongan hati..
Emmmmmm
Tuhan,
Andainya dia yang kau berikan untukku..
Aku sedia menerimanya..
Apa saja yang dia miliki dan perolehi..
Akan ku jaga sehingga nafas terakhirku demi Mu..
Semoga kasih dan cinta itu milikku..

No comments: