~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, June 1, 2010

.. thanks ..


erm .. kali ini entry aku nak ceritakan pasal someone je .. yea .. aku nak mengarot pasal dia , dia dan dia .. haha actually aku pun tak de la kenal sangat dengan dia nih .. kami tak pernah jumpa , tak pernah bercakap , tak pernah taw family dia kerja apa , yang aku taw , aku akan mengacau dia dalam Facebook or sms .. walaupun aku ada nombor fon dia , tapi aku tak pernah terlintas pun nak call dia .. haha mungkin aku lebih selesa sms je .. tu pun terpulang pada dia nak balas ke tak .. hahaha tak pe la .. aku tak kesah pun .. hehe

oke .. dia seorang pelajar sama seperti aku tapi yang pasti dia akan bekerja dulu dari aku .. dia muda dari aku .. aku mengaku aku memang dah tua dah .. bukan remaja lagi .. orang nak kata biar jiwa muda tapi umur tak .. mungkin life aku yang buatkan aku tak macam nak mudakan jiwa aku .. of course la bile bersama family aku akan biasa2 tak gile2 macam kat rumah sewa aku .. kang aku buat macam tu , maw pengsan mak apak aku tuh .. hahaha

oke , berbalik pasal dia kan .. aku pernah terpinjam shoulder dia .. hahaha lawak kan .. secara tak sengaja aku cerita kat dia pasal ex boiprend aku .. haha memang meleh2 aku time tuh .. tapi aku tak pasti dia taw ke tak .. abaikan .. dia pun cerita gak la kan pasal life dia before this .. kire masing2 ada simpan rahsia each other .. katanya .. aku tak taw la yang dia cerita kat aku tuh betul ke tak .. yang pasti ape yang aku cerita kat dia memang benar lah .. hahaha

erm .. mula2 aku susah nak terima dia nih .. aku tak taw la kenapa .. aku kadang2 pretend bile chat dengan dia .. kadang2 aku buat2 sebok .. tu dulu lah .. tapi sekarang nih laen .. bile dia on9 je , aku pasti akan kaco dia .. ikut mood dia la nak reply ke tak kan .. aku tak nak paksa .. kadang2 bile xdak story ape2 aku pun malas nak kaco lebey2 .. bile ada gosip2 baru aku mengaco dan sometimes aku suke saketkan hati dia .. haha tu bagi aku la .. aku tak taw la dia rasa saket ke tak dengan kata2 aku tu .. haha tah la .. lately ni aku rasa senang dengan dia .. aku tak tahu kenapa .. pernah sekali aku cakap aku rendu dekat dia .. dia dah pening dah .. hahaha untuk tidak mengeruhkan keadaan , aku cakap let it be .. nanti aku oke lah .. hehe pastu aku promise tak kan sebot dah pasal menda tuh bile kite org chatting .. haha lawak kan .. dia dah banyak kali wat aku ketawa .. sebabnya aku memang suke ketawa .. kadang2 tengok picture dia pun aku leh gelak .. hahaha aku pun tak tahu kenapa dengan aku nih .. haha sian pulak aku tengok dia nih .. bukan sket2 aku gelak kan dia .. hanya aku je yang tahu saat aku lihat wajah dia .. haha

to insan yang dimaksodkan , im really appreciate U come to my life .. U dah buat I happy and ketawa terbahak2 .. I tak rasa sunyi sebab I dah tahu kat mane I akan pergi bile I sedih , happy or what .. ape yang I nak cakap kat sini , I nak ucap terima kasih banyak2 sebab ceriakan hidup I semula even sekejap .. thanks sangat2 .. I tak tahu macam mane harus I nyatakan I memang senang and I rasa happy bile dengan U .. I hate to missing U .. I hate when U leave me .. ape2 pun , I wish U sentiasa happy , akan tetap menjadi seorang kawan yang baek , akan mendapat calon isteri yang baek , kerja yang bagos2 , study sampai master , dapat gelaran dato and so on .. panjang taw my wish for U .. haha

Jodoh , pertemuan , ajal , maut semuanya di tangan Tuhan .. sebagai seorang hamba , kita harus berusaha untuk mencapai apa yang dihajati .. seandai Tuhan katakan itu adalah jodohku , aku akan cuba terima sebaek yang mungkin untuk kehidupan ku .. hanya Tuhan saja yang bisa menentukan kehidupan hamba2NYA ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: