~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, June 3, 2010

tak dak cerita cari cerita

hi all .. sedang aku kebosanan nih kan .. aku layan je la cerita upin dan ipin .. padahal dah banyak kali kot aku tengok .. haha tapi kelakar .. at least terhibur gak hati aku yang sunyi nih .. huhu habes cte nih nak tgk cte laen lak .. tgk sampai muntah .. haha semalam layan zombieland .. haha memang aku terjerit2 sambil tutup dgn bantal .. haha lawak kan .. aku bukan ape , aku takot melihat cerita2 yang ganas , cerita seram , yang nampak darah .. memang aku fobia la .. mule2 aku tengok cite zombieland nih , dada aku dah berdebar2 dah bile zombie muncul secara tiba2 .. huhu kelakar pun ada .. siap pikir 2 - 3 kali nak tutup ke tak .. haha lawak kan .. hehe aku dengan gigihnye menonton dengan sepenoh hati aku .. huhu bile dah hayati cite nih , baru la aku dpt keyakinan sket .. cte nih bukan la seram sangat pun .. haha yang paling kelakar cite nih aku dapat dari awal tahun tapi sekarang nih baru aku tengok .. haha

huhu sebelum nih aku pernah tengok la cerita The Chainsaw 1 .. mule2 oke je .. tak da la takot sangat .. bile dah sampai klimaks tu mule la aku jerit2 tapi tutup dengan bantal .. haha aku bile tengok cerita , kalau aku suka aku akan tengok sepenoh hati aku .. so bile aku tengok aku akan rasa aku kat dalam cite tuh .. masa tu jantung aku xusah tanya la .. berdegup kencang .. huhu kadang2 aku sempat lagi berfikir kalau aku kat tempat yang berbahaya cam dalam cite tuh ape yang patot aku buat .. perghhh .. memang menakotkanlah .. haha

kalau cite seram lak .. kalu betul2 hayati confirm la aku kena gangguan malam tuh .. haha sengal kan .. tu sebab aku tak suke sangat tengok cerita yang boleh datang musibah pada aku .. haha kalau tengok ramai2 xpe .. law sorang , mintak mahap ler jawabnyew .. hahaha aku ingat lagi ada satu masa tu kawan aku ajak tengok cite seram .. aku pun layan je la .. tengok cite The Ring tak silap aku .. nih cite lama la .. saje2 nak ingat kisah lama .. huhu masa tu aku memang kusyuk la kan .. tibe2 kawan aku sengal p wat pedajal kat aku .. memang aku terkejot la kan .. sampai 1 wayang tu dengar aku jerit .. haha memalukan !! nak tak nak kawan aku tuh kena tahan maki la dengan aku .. ngeh3 ..

erm .. walau ape jua cerita pun , cube bayangkan anda di situasi berikot .. apakah yang anda lakukan .. sama ada ikot dalam script or lagi teror dari director .. haha aku sering kali membayangkan diri aku di situasi yang mencemaskan dan sebagainya .. hermm .. berat sungguh kalau kita tak dapat jalan penyelesaian yang baek bukan .. renong2kanlah dan selamat beramal ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: