~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, May 5, 2010

..update..


assalamualiakum pembuka bicara ..

erm .. dah lama aku tak update blog aku .. rasa macam tak de story yang menarik aku nak postkan.. aku lebih suka jadi silent reader .. buka mana2 blog then baca dan hayati penulisan mereka .. ya mereka2 itu sangat obses pada dunia blogger .. haha tahniah pada yang masih gentar berblogger .. aku ada terbaca satu blog ni , entri memang bagos la .. banyak yang aku pelajari untuk menjadi seorang blogger .. tapi masalahnya , aku takde idea nak tulis apa2 melainkan pasal diri aku je .. aku tak tulis kt blog pun sebab lately nih aku ada masalah yang berlimpah ruah bagaikan diladang gandom .. haha tak da kena mengena sebenarnya .. hahaha betul jugak kata seorang blogger ni , dia cakap apa2 masalah peribadi jangan letak kat blog sebab kite tak taw sape yang akan baca blog kita dan kemungkinan akan psyko kite .. betul ke ape yang aku tulis nih ? abaikan .. hahaha

tapi kan kali ni aku ada story yang agak kelakar dan jarang2 kali dilakukan oleh manusia yang bergelar student .. hehe kalau ada pun boleh dikira dengan jari la .. sebenarnya sekarang ni musim final exam .. masing2 aku yakin akan struggle study untuk dapatkan result yang bagos .. lain pulak dengan aku ni .. walaupun aku masih dalam demam final exam , aku masih sempat lagi nak buka game .. hehe utk hilangkan tension .. oke la kan .. game yang aku selalu main Happy Island la .. memang kalau buka fb , game tu yang akan aku buka dulu .. huhuhuhu sangat obses mengutip duit2 yang ada .. walaupun bukan realiti tapi aku seronok .. aku dulu tak suka sangat hias2 aku punya island sampai la aku tgk island kawan2 aku semua cantik2 .. so aku pun slow2 la hias .. mmg bagi aku tunggang langgang .. hahaha

siang tadi aku ada paper Remote Access pukul 9 am .. previous paper Multilayer Switching 2pm .. bayangkan masa yang aku ada berapa banyak untuk study .. memang sikit la .. sebabnya soalan yang keluar tuh soalan dari sem lepas .. alhamdulillah paper aku xda la lopong banyak sangat .. hehe cerita yang aku nak story nih pasal paper pagi tadi la .. aku mengantok sangat2 masa jawab exam tadi .. mula2 oke , lepas tu aku dah rasa macam mengantuk sangat2 .. nasib baik aku hampir penuhkan ruang2 kosong tersebut .. dengan rasa yang separuh sedar aku meletakkan kepala aku atas meja dengan harapan mata aku takkan berair lagi .. tapi lain pulak yang jadi .. aku tertido dalam dewan exam .. haha memalukan .. hampir 15 minit aku tidur .. nasib baik penjaga exam tu kejutkan aku .. dia sentuh bahu aku .. secara automatic nya aku pun tersedar .. yang kelakar tu siap mimpi sekali .. aku dah tak ingat aku mimpi apa .. haha berdekah2 aku gelak lepas aku keluar dari dewan tu .. terima kasih kakak @ puan penjaga exam kerana mengejutkan aku .. kalau tak confirm sampai petang aku tido kat level 29 tu .. dah lah sejuk .. hehe

pukul 2pm 5 may 2010 aku ada paper lagi .. subject ITA .. sekarang tak membaca lagi .. hehe sempat lagi berblog .. hehe tak pe , lepas aku tido setengah jam nanti aku janji aku akan study balik .. hehe moral of the story , if ada exam sila pastikan tido anda cukup untuk menjawab dengan tenang .. hehe oke la .. nak rest jap la .. takot aku tido plak dalam dewan nanti .. hehe jaga diri , hiasi peribadi ..



-------------..kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: