~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, April 29, 2010

......


berat untuk aku luahkan ..
berat jua untuk aku simpankan dalm kotak hati ini ..
mengapa perlu mekar kembali ?
janganlah pernah mekar kembali ..
aku mohon ..
aku rela bersendiri demi aku ..
jangan pernah ada perasaan itu kembali ..
aku senang sebegini ..
aku bermohon ..
kerana yg hadir itu hanya satu perasaan yg bisa menyakiti aku ..
yg bisa menghancurkan aku ..
lupakan semua itu ..
oh hati ,
jangan lagi bergetar kerananya ..
telah ku kuncikan dan ku buang jaoh dr hidup aku ..
jangan pernah temui kunci itu ..

tuhan ..
aku bermohon ..
jangan pernah wujudkan perasaan itu kembali sekiranya dia bukan milikku spnhnya ..
aku xbisa jaoh dari nya ..
aku jua xbisa dkt dengannya ..
seandainya dia bkn milikku ..
maka biarlah dia akan tetap menjadi kwn yg bisa menenangkan hati ini ..


hati ,
tolonglah kuat utk hadapi semua ini ..
jangan pernah mengalah kerananya ya hati ..
kalau kau mengalah aku pasti tersungkur ..
tabah ya hati ..
aku sentiasa disisi ..

No comments: