~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, November 2, 2009

~wireless network..~

assalamualaikum pembuka bicara ..

erm .. ari nih dah settle peper wireless network ..
actually soalan senang cuma aku ni tah cam ne ilang plak ingatan time tue ..
dengan kejadian yg xdiingini lagi .. xpe .. xpe ..
hopefully , mdm dapat tanda kertasku ittew dengan tenang ..
hehehe soalan aku dah study cuma tah la ..
da gak yg aku xpat jawab .. pasal multi shifting ..
pasal loadbalancing plak aku lupe , gambarajah terbalik ..
baru aku perasan la .. huhuhu sepatot yg kat switch aku letak kat access point ..
tapi aku terbalik .. ekeke

xpela .. usaha tok yg len plaks ..
aku wisau pasal advanced routing .. tah ape la aku nak jawab luse t ..
tawakal je la kepada NYA .. huhuhuhu
ptg plak da pengajian malaysia .. banyaknye kena baca ..
seb bek cik comel tu kasi tips .. so, agak terselamat la aku .. hehehe

erm .. ari nih study pengajian sok study advanced .. hohoho tp .. biasala pas makan .. hehehe
mengambil udara n melelapkan mata serta merehatkan badan .. hehe
sebut psal badan .. erm .. aku dah xsaket agi ..
alhamdulillah .. syukur kepada Ilahi ..
aku ingat pesanan2 yg disampai kan ..
apak aku pesan .. kuar dari asrama tue , baca bismillah ..
jangan ckp dengan sape2 .. senyap jew ..
barang kali aku cakap dengan kawan2 aku kot ..
tu yg xleh jawab .. sape soh xnak ikot cakap apak ?? ase kan ..
si halem halemah pesan , sebelum masok peksa baca surah alam nasyrah ..
aku pun baca la ..
dia kata sbgai tok ingat ape yg kite baca ..
nak taw ape yg aku buat setelah dia pesan cam tue ?
sepanjang2 jalan dari ostel ke kampus aku baca .. hahahaha
terkumat kamit cam baca jampi serapah .. huhuhu
bile dah sampai n jumpe kawan .. ilang semua ape yg aku baca tue .. huhu
padan muke aku kan .. hahaha
xpe .. ada banyak agi paper ..
akan ku praktik kan .. o0o0o0o yeaah ..

k la .. melaksanakan tugas yg tak habes agi ..
wish me luck yew ..
k jaga diri tawan2 ..
salam ..


moral of da story : baca la buku seawal yg mungkin n dngar ckap ayah oke !!!


-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: