~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, November 29, 2009

benci tapi cinta = bencinta

Assalamualaikum pembuka bicara .. (wajib jawab taw..)

Erm .. xtaw nk huraikan ape yg terkandong dlm ati aku nih .. kadang2 aku banyak kali pk , should I do this or not ?? it’s all about my feelings only .. erm .. bukan ape .. kang org kata aku nih sewel la , itu la , ini la .. tah la .. aku runsing sbnrnye .. bile dipikirkan aku jd nervous , sedih , tah la .. kalu xkuat smgt leh wat aku down at that day .. terok kan .. huhuhu nak wat cam ne aku pun xpasti .. xpe .. this my blog , ape aku nak wat ikot suke aku la kan .. law u’all xsuke , sile tutup mate .. ekekeke

Aku bukan ape .. aku ngah layan lagu faizal tahir .. tetibe aku teringat pd someone yg mmg fanatic dgn faizal tahir nih .. nama xpe la .. perlu dirahsiakan .. huhu demi menjaga hak asasi manusia .. ekekeke xnak timbulkan masalah agi dah .. kerana masalah kecil ni la yg telah memporak perandakan kehidupan aku .. hahaha sesuai dengan entri .. benci tapi cinta = becinta .. law cinta tp benci cam ne lak ? huhuhu abaikan la .. bile dihayati lirik lagu nih besh .. punyai maksod yg mendalam .. bagi aku la kan .. aku tetibe teringat kenangan lama .. rindu plaks zaman2 dolu kala .. ekekeke dan yg pastinye aku rindukan si fanatic fan for faizal tahir nih .. huhuhu

Bile dgr lagu nih , bencinta .. aku ase cam teringang2 kata2 dia pada aku .. semua kata2 yg pernah diluahkan pd aku .. even aku sedih , aku senyum dlm tangisan .. hahaha “buka pintu je ingt muke ko .. naek tangga jew ingt muke ko , bawa keta pun ingt muke ko .. serba serbi aku buat ingat muke ko ..“ skrg dah berubah .. semuanya xsama cam dlu ..dlu leh bahan2 sampai muke merah2 .. skrg nih xleh .. semua xleh .. errrmmm .. kata2 yg melukai ati aku pun aku still igt .. tah la .. aku xtaw knp n mengapa aku mesti ingt kat dia .. dia ada ingt aku kew ? xdak kan .. op kos la dia sdg bersenang lenang kan .. xpun tensen denga keja dia tue .. aku ? aku je yg sengal dok sedey2 pasai dia .. hahahaha taaaaaaahhh ..

Lately ni aku terigat kat dia .. pasai apa tah .. gile gak nye .. nak tanya khbar lom tentu dia nak balas sgala pertanyaan aku .. nk hrp kan dia msg aku ? mimpi pun blm tentu .. hahahaha dah la .. lupekan la dia .. sure dia ngah bahagia skrg nih .. package ada kan .. sure ramai dtg .. tp .. mestikah ada yg laen ?? untuk kasih tercipta oleh seorang yg mengetahui maha karya cinta nya ? aku gemuruh untuk bencinta , kerana kamu aku cuba untuk akhirinya sampai syurga .. aku x sempurna .. mungkin aku xbisa .. xbisa melihat dengan cara yg kau mahu .. errrmmm .. ape la aku merepek nih .. hahahahahahahaha tp layan aku punye kamu punye lirik cam klako2 gak kan .. aku ada cara aku translate maksodnye .. wakakakaka k la .. maw menenangkan diri .. kpd insan yg dimaksodkan .. aku sbnrnye rindu gile tahap babun la .. ko xrindu kat aku kew ? hadoiii .. aku rindu nak bahan ko .. rindu nak tgk muke ko yg merah2 tue bile malu .. rindu nk tgk ko yg pemalu .. maw tapi malu .. meeooow .. meeooww .. seb bek la aku dilarang menyentuh ko .. law x .. aku dah geget2 ko dah .. hahahaha gile taksub aku nih .. hehehe ape2 pun , if ko dah nak kawen jgn lupe jempot aku k .. aku akn dtg law da kelapangan .. k la .. jg dri hiasi peribadi .. adios .. salam ..

moral of da story : jangan merapu lagi oke ..hahaha

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: