~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, January 5, 2009

..kepenatan..

assalamualaikum pembuka bicara..

tgk tittle pun dah taw situasi aku cam ne.. penat wei.. mana x nye.. aku baru balik dari perak.. wedding sekufu aku.. pergh.. datang sana semata2 kawen dia.. hahaha memang terbaekla.. huhuhu mcm besala.. bile xda geng xdala aku nk snap2 pict sana sini.. just memerhati jew.. ekekeke

sekufu aku tuh dah la hensem.. hidung manchong.. hahaha berketurunan la katakan... so, muke lelaki semua ikut aruah atok aku.. emak aku adeq kepada ayah sekufu aku nih.. rupe aku memang totally out la.. sbbnye aku lebey pada belah apak aku.. xpela.. terima dgn seadanya..

balik dari umah sukufu aku nih, aku ajakla abg aku p tambun.. aku ingatkan dia nak p.. hati aku riang gumbira.. aleh2 dia p masuk KL.. amat kecewa.. huh.. balik tu singgah umah baru abg aku jap..hehe ntah bile nak masuk.. renovate xhabes2.. hahaha balik tu p giant membeli belah.. nak patah pinggang.. masuk keta terus..

"pergh... leganya dapat duduk.."

hahaha serentak plak dengan kak ipar aku.. hahaha

k la.. xda idea la.. nak mandi.. papaix..

wassalam..

note : sesiapa mengenali Mr.K n my scandal c kedeng.. katakan aku rindu sama mereka~!!!

No comments: