~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, January 1, 2013

..tahun baru - dugaan baru..



Salam 1 Malaysia..

Haa.. dah masok tahun baru.. Selamat tahun baru semua.. wahhh semua org xcited nak celebrate bersama yang tersayang and so on.. aku? aku rela duduk rumah sambil dengar2 lagu.. sambil layan youtube.. hehe lagi best.. xde la bersesak sane sini nak berhadap dengan manusia.. cukup kerja aku hari2 berhadapan dengan manusia.. 

manusia nih kadang2 menjengkelkan.. banyak karenah dan ragam yang perlu aku hadap.. kadang kala aku muak.. aku seorang yang cepat muak dan bosan bile sesuatu perkara yang aku xsuka tu jadi depan mata aku nih.. berulang kali.. jangan paksa aku.. jangan buat hidup aku kacau bilau..

ntahla.. aku cepat bosan.. kenapa aku perlu menjaga hati mereka2? sedangkan mereka xpernah nak menghargai aku? salah sket post kat facebook bagai.. walau tidak tuju pada aku.. tapi aku taw hakikat sbenar motif kau.. xpela.. ada boifie pun xnak percaya kat aku.. ahhh!! aku rasa aku macam dah bosan.. nak lari jaoh dari korang.. hurmmmm aku xnak bersangka buruk.. aku nak mulakan hidup baru.. semua baru.. 

tolong jangan sakiti aku.. tolong jangan cari pasal dengan aku.. walau siapapun kau dan kamu.. selagi aku hormat kalian sebagai seorang manusia.. jadi hentikanlah dari menyakiti tanpa kamu dan kau sedari.. bahaya akan mengundang bile aku hilang kawalan.. sekian..

#utkkaukakimemekaksanasini: sudah2 la.. jgn rasa hidup kau hebat sangat.. aku bosan dengan segala perilaku kau.. 

#utkkamusijantunghati : kalau xpercaya sangat, angkat kaki.. BLA!! 

Arios.. 

1 comment:

Anonymous said...

:-P