~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, November 25, 2012

..kisah semalam..



Salam 1 Malaysia..

wewiiittttt.. lama xhupdate blog nih.. bersawang2.. rambut berjurai2.. fuhhh.. fuhh.. fuhhh.. uhuk..uhuk.. adooiii terbatok plak.. hurmm hari ni ari ahad.. wahhh semangat nak pegi keja.. ahad? keja? OMG.. abaikan.. actually nak cte semalam punye hal la.. tapi disebabkan malas berganda2.. jadi pagi2 nih buang habok.. hengos meleleh2.. huishhhh

wahhh semalam 10 muharam kan? sure ramai yang pakat2 pose.. btl x? sama la mcam aku.. kikikiki walaupun saket, aku gigihkan jugak! haselnye? memberangsangkan!! haha tu la.. tuhan bagi umat dia kelebihan berganda2.. padahal DIA suruh sket jewp.. huihhhh alhamdulillah.. still bernafas smpai skrg ni.. syukran ya allah..

ape yang terlintas n aku baca pasal kebaeekan 10 muharam.. mmg btl1 terjadi kat aku.. antara kebaekkan.. kena tahan sabar, bersedekah, belanja org2 yang pose, pakai celak, baca ayat yg disediakan + doa.. so, aku pun buatlah semua nih.. nak kejar amalan punye pasalkan.. aku xmampu jadi islamic 100%.. maksod aku kat sini.. xde lah alim sangat.. banyak benda aku tinggal n xbuat.. hishhh

mujurlah aku diberi peluang setelah sekian lama aku berdoa.. syukran.. aku harap ia akan kekal smpai nafas terakhirku.. wahhh nampak kan kelemahan aku kat mana.. so, aku nak cari yang bole bimbing aku!! yg bole luruskan jalan aku semula.. erkhh.. ayat mcam dah terpesong.. wahhh nih dah kire double meaning nih.. kikiki aku xde la terpesong.. cuma nak meluruskan mane2 yg bengkok jewp.. hehehe aku harap2 arinih pun sama.. aku rasa sangat bahagia semalam.. syukur.. syukur.. aku harap arinih pun sama.. amin ya allah..

motip knp aku post lgu yg xde kena mengena nihh? sekadar nak bagi taw mcm ne perasaan aku bile  korang dengar lagu nih.. kikikiki kelakar kan.. happy jewp.. aku suka lagu nih sbnrnya.. hehe oklah.. xnak mencarot banyak2.. nak g keja.. kang lambat sesia kena blk lewat.. cis!! arios!

No comments: