~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, April 20, 2012

..kakimak!..


hailaa pun.. salam tade hape pun takde.. tetibe rasa nk hupdate nak mencarot banyak2 kat sini.. tapi sini public plak.. eh, sumpah lah bosan bile hidup mcm nih.. ape masalahnye tah.. aku penat ke, aku nak diam ke, muke aku nak mcm barua skali pun, ape hak kau nak tentukan ape yang aku rasa..? eh, sumpah bosan lah.. penat tahan n berpura2 baek je skrg nih.. ah pelish la.. aku bukan malaikat yang mampu tahan segala amarah dan bisikan syaitan.. adushhh!

arghhhhhh! aku pun tak penah nak describe muke kau bile kau kata takde mood.. enoughlah bile aku kata aku takde apa2.. dont judge something yg boleh menyakitkan hati orang.. pastu aku petirkan sekali taw lak kau terasa.. tak nak bercakap bagai.. haaaa.. selama nih kau saketkan hati aku secara tak sengaja aku still je bercakap dengan kau.. yelah, aku nih bukan kau nak dengar cakap pun kan.. cakap orang laen beria2 je kau dengar.. aku nih kau pandang sebelah mata je kan.. by da way, thanks la pada pendangan kau.. agak2 kau terasa x bile aku kata mcm nih.. sure tersentuh kan? padahal xde benda pun kau pk kan.. same goes on me.. jangan hanya kau perempuan aku tak boleh nak tampar muka kau bile aku betul2 marah?

huh! sumpah aku meluat lah.. sumpah! one day, u'll get what u've done to me lah! tak susah! dunia nih sementara and Tuhan tu pay cash pada hamba2nya yang Dia rasa Dia nak kasi!

hurmmm betul lah.. bile seseorang yang biasa2 and ada sesuatu yang laen, mule la rasa angkuh sikit wpun rasa dalam diri tu mengatakan tidak! hah! aku pun penah gak rasa menatang2 tu dlu.. sebab tu aku tahu.. dan menda2 tu dah lali bagi aku.. cumenye kat sini, aku nak kau rasa ape yang kau buat tue pada aku.. beza kau dengan aku bukan setahun dua.. pk balik ape yang kau nak sampaikan pada aku.. kalau kau rasa aku emo, sensitip and ape jadah kimaknye skali pun, please la respect even muke aku macam taik skali pun! haila pun.. setan dah bisik2 kat tinge aku.. malas lah taep2.. ape yang aku nk kau tahu, kau akan dapat balasan! thats all.. bye!

No comments: