~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, November 30, 2011

..benci aku kerana kamu..



Usah ditanya kenapa aku berubah..
Usah ditanya kenapa aku begitu kejam..
Usah ditanya kenapa egoku meninggi..
Usah ditanya kenapa aku keras hati..
Segalanya ada pada kamu..
Kamu yang punyai jawapan itu..
Kamu yang mengerti akan maksudku..
Kamu yang terasa dengan perilaku ku..
Tahniah ku ucapkan kerana berjaya keraskan hati aku!
Janji2 yang pernah dilafazkan hilang entah kemana..
Jika ku tanya, pasti kau lupa..
Kerana itu adalah sifat kau!
Sifat semula jadi yang ada pada kau!
Kenapa aku jadi begini?
Semuanya disebabkan kau!
Kau yang mulakan , dan aku harap kau yang akhiri!
Aku dah penat untuk berpura2 dengan kamu!
Tiada erti lagi disebalik kata..
Sebab kau pun berpura2 disebalik perlakuan..
Aku jemu..
Aku bosan..
Aku benci!
Ya.. Aku benci kau..
Lahir disudut hati ku ini..
Segenap rasa yang pernah aku cuba elakkan..
Sekali ku lepaskan, bermakna selamanya ku lepaskan..
Jangan pernah kembali..
Aku tak mahu mengukir janji pada manusia seperti kamu..
Aku tekad..!

No comments: