~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, September 10, 2011

..mencintaimu..


ermmmmm.. tetibe ase sayu je dengar lagu nih.. what happen to me actually? td masa nak tadah air tetibe dengar lagu nih.. and cube cari balik.. bile dah jumpe can't believe this song.. tibe2 ase sedey la.. siyes sedey.. termenung seketika.. mencari punca.. namun sampai disatu tahap, minda membeku, cuba menghapuskan segala kesakitan dan kenangan yang dimiliki.. terus lupe! this is me.. when i feel it too hurt, it will be deleted automatically.. maybe because I have plant it before it swell.. and now it make me uncomfortable with my self.. ermmm tak nak amek port la.. if you really like me, you should do more expression and action to me.. if not, you wouldn't get me.. haha forget it! nak tedo.. tak nak sesak kan kepala.. redha dengan setiap ketentuan yang telah ditentukan oleh Allah.. bersyukur itu adalah lebih baek..


No comments: