~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, February 6, 2010

hari ini aku masih lagi mampu menatap indah wajahmu ,
masih lagi bertanya khabar tentang dirimu ,
menghilangkan rasa rindu dihati ini bersama kamu ,
sedangkan esok aku x berdaya memberi jawapan yang sama pada hari ini.
mampu kah aku ?
andai aku berubah , mahukah kau menerima aku kembali ?
sekian lama aku menanti dengan penuh rasa dihati .
sandainya yang kau temui bukanlah aku , mampu kah kau bertahan ?
aku bingung .
aku takut kehilangan mu .
kau lah pujaan hati ku selama ini .
mana bisa ku mencari dan menggantikan tempat mu dengan yang laen .
kerana aku seorang yang setia menantikan kasih dari mu .
biar beribu tahun aku menanti ,
biar hamper hancur hati ini , aku tetap setia menanti .
kerana kau lah satu2nya yang aku inginkan tiada yang laen .
aku menerima seadaanya kamu .
biar ramai yang mendampingi diri ini , namun kasih setia ku hanya utk mu .
mengerti la kamu kasehku ,
hati ini milik kamu .
jiwa ini milik kamu .
selamanya menjadi milik kamu .


-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: