~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, September 29, 2008

::sEpI::

sepi..
begitula hatiku kini..terasa sepi dan sendiri..
aku sendiri tak tahu kenapa aku terasa begitu sepi dan sendiri..
aku sedey..
Admire aku akan tinggalkan aku ko0o0o0t.. :( aku dapat taw berita sedih ni pagi tadi masa aku nak melawat umah baru abg aku kat alam budiman, s.alam. aku jadi sebak masa tuh. segala ape yang aku rancangkan musnah dalam sekelip mata. rasa nak menangis pun ada tapi aku cover baek punye supaya abg aku xnampak..

bile aku dapat taw Admire aku akan keja di kampung halamannye, aku mcm xleh nak trima plaks hakikat nih.. dia pujuk aku dia cakap masa study nih kawan ramai.. tapi ramai sangat ke kawan aku kat unikl tuh??? :( hurm.. ase cam terluke sangat la bile dia g jauh dari aku.. dia bukan xtaw aku memang admire gile dengan dia.. uwa uwa uwa sedihnye hidup ini..

knp dia nak keja kat tempat lain????? sedey yang teramat sangat.. kalu sarah leh gelabah bile admire dia da depan mata, inikan aku.. lagi la tak tentu arah bile admire aku ada kat sebelah aku.. hehehehe tapi semuanya akan berakhir xlama lagi.. cuma aku yang terus membilang hari demi hari yang dia akan tinggalkan aku..

kalau dia keja sana, alamatnye kami akan kurang la berkomunikasi.. sedangkan kat kl nak jumpa pun amat payah.. inikan pula dia diselatan yang beratus2 kilometer yang memisahkan kami.. :( sikap dia yang pemalu tuh yang buatkan aku n dia jarang jumpe tapi selalula berhubung.. pasnih xtaw la mcm ne dah.. sure dia life baru.. ape yang buleh aku wat just doakan kebahagian dia, dapat keja yang best n dapat life yang sempurna mcm yang dia nak.. payah ko0o0ot nak lepaskan dia pergi dari aku..

andainya aku ada jodohnye dengan dia.. aku merancangkan sesuatu spt pasangan lain rancangkan.. aku maw hidup bahagia dengan dia.. menjaga dia sampai keakhir hayat ku.. begitu jua sebaliknye.. menjadi ibu yang solehah kepada anak2 dia.. hahahaha xsangka sampai mcm nih skali aku bayangkan.. semuanya akan hilang pasnih.. dia pasti akan jumpe yang lebih baik dari aku.. :( xpelah... mungkin xda jodoh dengan dia..

Aku mendoakan agar kamO0o yang aku sayangi, memperolehi kebahagiaan didunia dan diakhirat.. dilimpahi dengan rahmat dan ditaburi dengan kasih sayang dalam kehidupan kamO0o.. aku tetap setia menanti if kamO0o milikku..

No comments: