~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, October 30, 2013

~ ??? ~

Salam..

Dah lama aku tinggalkan blog ni.. Bersawang2 dah.. Memang benar aku hanya dtg bila aku perlukan teman untuk ubati hati aku..

Hurmmmm banyak perkara aku pk kan.. Banyak juga alasan dan jawapan yg dpt.. Mengapa mencari kesenangan sendiri untuk mencapai ape yang dihajati.. Jijik utk aku perlaku sedemikian rupa.. Rasa hina yang teramat bila ada terselit dihati.. Apakah??

Aku xmampu untuk puaskn ati semua org.. Sebab aku xmampulah aku rasa nk tutup mulut makhluk yang xbertimbang rasa tu.. Since dr study smpai ke tmpt keja.. Aku xlari dari semua ni.. Perlukah aku mengikuti lngkah mereka atau aku belum temui jawapan yang sebenar untuk aku hilangkan semua itu dr kehidupan??

Berikan aku kekuatan agar aku temui jawapan utk semua rangkaian persoalan.. Hurmmm tiada kata yg dpt aku lunaskan.. Biarkan ia bersarang.. Biarlah allah balas setiap perbuatan mereka.. Mungkin aku lupa padaMu sehingga aku diuji begini.. Maaf..

Saturday, September 28, 2013

..tunggu hari pembalasan..

Hurmmm da lama xhupdate.. Sunyi sepi.. Xde ape nak coret cume nak pesan.. Jangan angkuh.. Jangan takbur.. Jangan riak.. Jangan sesekali kau merasa diri kau hebat dengan setiap tingkah laku yang kau buat.. Ingatlah doa orang2 teraniya ni cpt mmakbulnya.. Salah satu da nampakdepan mata..

Kau buat xpe.. Orang laen xbole.. Learn how to respect people first then they will respect you back.. Ni bahasa simple.. Kalu xpaham jangan meroyan bile aku buat perangai.. Kbai.. Selamat malam..

Sunday, August 25, 2013

..Herbal Essences pujaan ku..




Salam 1 Malaysia..

Hehehe tetibe upload pict Herbal Essence ni kenapa? pelikla pulak.. bukan dapat extra money pun sbb tlg wat iklan.. huhu tapi xpela.. aku xkesah.. cume aku nak share kan sumting la kat sini.. shampoo nih bagi aku best!! tersangat la best.. bile aku pakai siyesly rambut aku cpt panjang.. nama pun for "long term relationship.."  so pepaham le.. yang peliknye bile aku tanya ehem2 aku.. rmbut dia xpanjang plak.. haha maybe xsesuai kot dengan dia.. hehehe abaikan..

yang aku penah cube shampoo only + other conditioner.. mask rambut xpenah lagi la.. tapi memang best la.. terasa cam rengan je rambut aku.. yelah sebelum nih rambut aku tersangat la panjang.. skrg nih panjang je.. so, aku xtry la kan utk yg terbaru nih.. hihihi

sakan punye soping arinih sbb menatang nih tersangatlah murah.. 2 for RM20.88.. bayangkan sebelum nih seketul je RM16.90.. kalu 2 ketol? so aku membeli dengan gaya tersangatlah bijak.. (perasan! naek lif tekan sendiri..) aku gunekan voucher yang sedia ada + dengan staff purchase tempat aku kerja.. haselnya? 2 for RM13.80.. hahaha mane aku xpuas hati?? siapa pun akan berpuas hati yang teramat la sangat!! gembira xterkata.. balik pun senyum2 je..hahaha

hurmmm.. shampoo yang sedia ada pun xterhabes.. beli lagi yg laen.. okay! aku sangat tamak!! haha shampoo utk herbal je.. ada 3 and 2 conditioner.. l'oreal 1.. dove 2.. herbal essence yg kecik 1.. hurmmm ape lagi eh.. haaaa.. satu agi brand.. lufer! kikiki sunsilk + conditioner.. haha gile kan? sangat taksub dengan shampoo.. mandian xpe lagi.. sbb dah bnyk pakai slalu.. xpe.. t aku beli yg len plak.. kikiki best kan soping! haha

oklah.. nak chau dlu.. laen kali sambung.. arios!

Friday, August 23, 2013

..Sokay, Its okay, Okaylah..


Salam 1 Malaysia..

Hurmmmm kadang2 dugaan yang datang nih nampak je remeh tapi susah untuk diterima kat hati nih.. bile kata disalah erti lagi la menyirap segala benda.. kadang2 aku terpikir macam mane nak buat orang paham dengan ape yang aku buat.. sekeliling aku.. tempat keja.. rumah.. kawan2.. Aku xmintak ape2.. pakse orang suke aku ke.. hape ke.. tidak.. itu hak kalian masing2.. cuma aku terpikir cara terbaek untuk orang paham ape yang sebenarnya aku cube sampaikan.. adakah dengan cara berdiam diri? dengan jadi orang gile meroyan sana sini? hurmmmm.. dari tempat keja sampai lah kerumah nih aku pk.. aku xmintak dilayan baek.. cume paham situasi je..

aku paham.. aku pun xbole nak paham orang.. tapi at least aku cube.. betulla kata org.. rambut sama hitam hati laen2 kaler.. hhurmmmmmmmm sabarlah.. sabarlah sabariahhh oiiii.. malas la nk pk.. bosan melanda2 kepala nih.. baek layan lagu seksi nih.. terhibur sket.. hehehe

#hak #berkata #hak #anda

Tuesday, August 6, 2013

..sandaran hati..


Hurmm tenang hati aku dgr lagu nih.. nih lagu febret aku since aku dr diploma lagi.. lagu ni sure menghantui aku.. best! bile ada masalah then dengar, aku rasa masalah tu hilang perlahan2 bersama lagu yang sedang berirama nih.. ceh! skema sungguh ayat nih.. aku boring tataw nk buat ape.. nak tedo la.. ariosss..